میز اپوکسی میز اپوکسی .

میز اپوکسی

انواع کفپوش های مناسب برای اتاق خواب و حمام

​بهترین نوع کفپوش برای اتاق خواب و حمام

همانطور که برای هر اتاق خوابی وجود دارد، هنگام انتخاب کفپوش برای اتاق خواب کودکان گزینه های زیادی دارید. فرش، کف‌های چوبی، کف‌های وینیل، کف‌های لمینت و حتی کفپوش‌های چوب پنبه همه گزینه‌های ممکن هستند.

چه کودک نوپا یا نوجوان داشته باشید، کفپوشی راحت، بادوام و تمیز کردن آسان اولین چیزهایی است که وقتی به کفپوش اتاق خواب کودکانمان فکر می کنیم، به ذهنمان می رسد.

کودکان کوچکتر تا حدود 10 سالگی ممکن است زمان زیادی را به بازی در کف اتاق خواب خود بگذرانند، بنابراین گرما، نرمی و راحتی معیارهای مهم انتخاب هستند. و کودکان در هر سنی ممکن است کثیف باشند و کمتر نگران محافظت از سطوح کفپوش باشند، بنابراین کفپوش هایی که بادوام هستند و به راحتی تمیز می شوند نیز ارزش سرمایه گذاری را دارند.

نکته کلیدی این است که کفی مناسب برای کودکان پیدا کنید که به اندازه کافی بادوام باشد تا در برابر برخوردهای خشن مقاومت کند، اما همچنین به اندازه کافی نرم باشد که در صورت سقوط، فرود ایمن را فراهم کند.

اینکه شما یا فرزندتان چگونه می خواهید اتاق خواب به نظر برسد و چه احساسی داشته باشید نیز بر انتخاب کفپوش شما تأثیر می گذارد.

در سایت نی نی بلاگ هم در خصوص مینویسد : رنگ اپوکسی پس از خشک شدن به یک سطح سخت و بادوام تبدیل می شود که میتوان از آن برای سطوح خارجی و سطوح داخلی به عنوان کفپوش استفاده کرد و یک جایگزین مقرون ‌به ‌صرفه به جای نصب کفپوش به حساب می آید.

 

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که کودکان برای همیشه کودک نخواهند بود، بنابراین ممکن است بخواهید طبقه‌ای را انتخاب کنید که وقتی بچه‌ها از خانه بیرون می‌روند یا بزرگ می‌شوند، به خوبی به یک اتاق خواب معمولی تبدیل شود.

در این مطالعه نانوکامپوزیت های اپوکسی/nanoSiO2 با درجه کفپوش به روش پلیمریزاسیون درجا تهیه شد. نانو سیلیس به منظور عملیات سطحی و معرفی گروه‌های عاملی واکنش‌دهنده برای دستیابی به پیوند کافی بین نانوذرات معدنی قطبی و پلیمر آلی اپوکسی، توسط عامل جفت‌کننده تیمار شد.

ب-آمینوپروپیل تری اتوکسی سیلان (Amino A-100) به عنوان یک عامل جفت کننده موثر و در دسترس تجاری و نانو سیلیس تیمار شده در محیط استون استفاده شد. مشاهدات SEM از نمونه های پخت نشان داد که نانو سیلیس به طور کامل در زمینه پلیمری به ذرات در مقیاس نانو پراکنده شده است.

خواص حرارتی و فیزیکی نمونه های آماده شده بررسی شد و داده ها نشان دهنده بهبود خواص فیزیکی و مکانیکی نمونه های کفپوش در مقایسه با رزین پر نشده بود.

کفپوش اپوکسی یک انتخاب محبوب برای کفپوش حمام است زیرا ضد آب است و به راحتی تمیز می شود. اگر قصد نصب کفپوش اپوکسی حمام را دارید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

- کفپوش های اپوکسی حمام هنگام خیس شدن ممکن است لغزنده شوند، بنابراین حتماً یک پوشش ضد لغزش به سطح اضافه کنید.

- کفپوش اپوکسی در رنگ‌ها و پوشش‌های مختلف موجود است، بنابراین شما می‌توانید یکی را که مناسب حمام خود است انتخاب کنید.

- اگر قصد نصب کفپوش اپوکسی حمام را دارید، آماده سازی مناسب سطح بسیار مهم است. با سنگ زنی الماس بتن شروع کنید زیرا سطح آن باید تمیز، خشک و عاری از آوار باشد.

اگر مطمئن نیستید که کفپوش اپوکسی انتخاب مناسبی برای حمام شماست، با یک نصاب حرفه ای مشورت کنید. آنها می توانند بهترین نوع کفپوش حمام را به شما راهنمایی کنند و خدمات نصب را ارائه دهند.

کفپوش اپوکسی توالت های عمومی یکی از بهترین کاربردهایی است که می توانید از آن استفاده کنید. کفپوش‌های اپوکسی می‌توانند ترافیک ثابت پایی و رطوبت ناشی از کف‌های سرویس بهداشتی عمومی را بدون توجه به اینکه چقدر مرطوب یا پرترافیک هستند، تحمل می‌کنند.

اپوکسی ماده ای بر پایه رزین است که اغلب در کاربردهای پوشش یا آب بندی استفاده می شود و می تواند انتخابی عالی برای کف حمام شما باشد.

پوشش های اپوکسی سطحی محکم و بادوام را فراهم می کنند که در برابر آب مقاوم بوده و به راحتی تمیز می شود. آیا در حمام خود کف کاشی دارید؟ اپوکسی می تواند به محافظت از دوغاب در برابر آسیب رطوبت کمک کند. اگر مفهوم دوش باز بدون دیوار یا پرده دارید، اپوکسی می تواند به بتن زیرین کمک کند تا از آسیب آب نیز در امان بماند. اپوکسی را می توان روی کف های تخته سه لا نیز اعمال کرد.

با این حال، اگر می خواهید اپوکسی را روی کف حمام خود نصب کنید، مهم است که از قبل بدانید چه کاری انجام می دهید. اگرچه استفاده از کفپوش اپوکسی به حداقل مهارت و ابزار نیاز دارد، انواع مختلفی از اپوکسی وجود دارد - و هر کدام الزامات خاص خود را برای استفاده دارند. محصول نامناسب می تواند به کف موجود شما آسیب برساند یا به مرور زمان در خود اپوکسی ترک ایجاد کند.

منبع :رنگ اپوکسی پاشا


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۶:۵۴ توسط:daneshjo موضوع: نظرات (0)